poniedziałek, 19 lutego 2018

Niepowszedni. W potrzasku

Tytuł: „Niepowszedni. W potrzasku”
Wydawnictwo: Jaguar
Strony: 394
Moja ocena: 9/1o








„Niepowszedni. W potrzasku” to drugi tom serii Justyny Drzewickiej. Pierwszy tom „Niepowszedni. Porwanie”  był świetny – Pani Justyna zawiesiła poprzeczkę naprawdę bardzo wysoko! Czy drugi tom sprostał oczekiwaniom jakie względem go miałam ?

Nila, Alla, Dalko, Flawia i Sambor, po okropnych przeżyciach związanych z uprowadzeniem, które miało miejsce w pierwszym tomie, wracają do swojej wioski. Niestety ich spokój nie trwa długo, przychodzi do nich zaproszenie z Ferretek, aby stawili się w zamku. Mają oni podjąć decyzję, czy zostają na służbie u kniazia, propozycja ta wiąże się z lepszą pozycją społeczną, jaką dzięki temu mogą osiągnąć,  kusząca propozycja, czyż nie? Jednak kiedy tylko docierają na miejsce, zostają aresztowani przez strażników pod zarzutem ciężkich zbrodni, jakich mieli dokonać w Cesarstwie Gospar. Zostają zaciągnięci przed sąd.. Szybki powrót kniazia to ich jedyny ratunek, zrozpaczeni, szukają świadka, który potwierdzi słowa Niepowszednich.


Historia ta, podobnie jak w księdze I, jest pełna akcji, przygód i niespodziewanych zwrotów akcji.
Na pochwałę zasługują również barwne opisy, bogate w najdrobniejsze szczegóły oraz dbałość o język jakim opowiedziana jest historia Niepowszednich.
Jestem wzrokowcem, więc wydanie tej książki naprawdę mnie ZACHWYCIŁO, piękna okładka a także wspaniała mapa na pierwszych stronach powieści, dzięki której, możemy przemierzać świat razem z bohaterami !
„Niepowszedni. W potrzasku” to wprost genialna kontynuacja powieści. Wciągająca historia, którą czyta się z przyjemnością. Niedługo zabieram się za III księgę, mam nadzieję, że będzie tak samo udana jak dwie  poprzednie!




Za egzemplarz bardzo dziękuję


6 komentarzy:

  1. Ta ksiązka może być ciekawa, muszę na nią zerknąć w wolnej chwili. Fajnie piszesz, krótko, treściwie i na temat.
    Zapraszam do siebie: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/piekne-samobojczynie-lynn-weingarten.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej serii naprawdę dużo dobrego i w przyszłości mam zamiar się z nią zapoznać. Mam nadzieję, że mi się spodoba :)

    lustrzana nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory to ją omijałam dość szerokim łukiem. Sama nie wiem, czemu

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam mieć tę książkę z CP, ale do mnie niestety nie dotarła xD Ale w sumie nie planuje - jednak "rodzinne" powieści to nie jest coś do końca mojego, a po tonie recenzji wnioskuje, że ta taka właśnie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam ale myślę, że dam jej szanse :)

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2018/02/63-recenzja-blisko-ciebie-kasie-west.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nic o tej Autorce i książce, ale może to być ciekawe :)

    Pozdrawiam!
    Dominika
    domciachoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.