czwartek, 8 lutego 2018

Z popiołów

Tytuł: Z popiołów
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Strony: 336
Moja ocena10/1o











"Z popiołów” to lekka i przyjemna powieść obyczajowa. Niezwykle wciągająca. Sara to studentka edytorstwa, mieszka w Krakowie razem ze swoją współlokatorką. Sara jest trochę nieśmiałą i skrytą dziewczyną. Zdaje się być wycofana i nieufna, nie potrzebuje nawiązywać bliższych kontaktów z ludźmi, utrzymuje je jedynie ze swoją babcią, która jest dla Sary dużym wsparciem.


Przez lekkość z jaką książka jest napisana czyta się ją bardzo szybko. Wciągająca historia Sary sprawiła, że pochłonęłam ją raz dwa. Bardzo podoba mi się sposób pisania autorki, pomimo tego, ze historia jest bardzo schematyczna, to te utarte schematy nie biją po oczach.  Bardzo spodobała mi się postać idealnego Michała, idealny, wyrozumiały chłopak. 

Jeżeli oczekujecie zawrotnej akcji, to tutaj jej nie zaznacie, książka napisana jest w takim spokojnym rytmie, wszystko płynie powoli i jednostajnie.




To powieść o trudnościach odcięcia się od przeszłości i złych wydarzeń. Główną przeszkodą między Sarą a Michałem są właśnie złe wydarzenia z przeszłości. Tutaj autorka bardzo mnie zaskoczyła..



2 komentarze:

  1. Wygląda na idealną książkę na leniwy wakacyjny okres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobała mi się ta książka, aczkolwiek drugi tom bardziej przypadł mi do gustu :)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.